wtorek, 11 października 2016

Sałatka z figą, fetą, avocado i sosem miodowym

Sałatka powstała pod wpływem chwili. Czasem tak mam,że zaglądam do lodówki i niektóre składniki krzyczą, zaraz minie nam termin ważności... Musiałam się nimi zająć. Wyjęłam, wrzuciłam i jest pyszna kolacja :D Najlepiej jest przygotować sobie zdjęcia, a potem je wysłać w kosmos... Dobrze, że jedno wysłałam dalej, chociaż ono mi zostało...

Sałatka z figą, fetą, avocado i sosem miodowym 

Składniki:

*  opakowanie mixu sałat
*  2 figi
*  0,5 opakowania sera feta
*  avocado
* garść orzechów włoskich

Sos:

* 2 łyżki miodu
* 1,5 łyżki soku z cytryny
* 1 łyzka oleju
* świeży pieprz
* szczypta soli




Przygotowanie:

Robiłam w dwóch miseczkach, do każdej włożyłam sałatę, pokroiłam w kostkę fetę. Avocado obrałam pokroiłam na paseczki, orzechy posiekałam na drobniejsze kawałki i podprażyłam na suchej patelni. Wszystkie składniki dorzucamy po kolei, na koniec dajemy pokrojoną figę i polewamy przygotowanym sosem.

Smacznego!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz